"Школа Медіа", як це було
Вероніка Бондар
Монтаж - Даша Науменко
Зйомка - Вероніка Бондар
20-21 жовтня у Вінниці пройшла «Школа Медіа» для громадських організацій, яку організували ГО «Студентське Братство Вінниччини» та ВМГО «Фундація Регіональних Ініціатив», ВОПО "Джерело надії" за неоціненної підтримки Департаменту соціальної та молодіжної політики Вінницької ОДА та ГО "Спілка підприємців "СТІНА". Захід включав у себе два дні інтенсивної програми з медіаграмотності, де учасники змогли і відвідати тренінги, і попрактикувати отримані навички.
«Спочатку це планувався тренінг з медіа для двох громадських організацій, але згодом ми вирішили охопити ширшу аудиторію, тому створили школу для усіх громадських активістів, які забажають взяти участь. - каже головний організатор Олена Горошинська, - Наразі, у мене є вже багато ідей для розвитку «Школи Медіа» і я не збираюся зупинятися. Я хочу, щоб це стало брендом. У цей проект вкладено багато часу, ресурсів, тому ми розраховували на більше учасників. Справді, реєструвалася велика кількість людей, але чомусь люди думають, якщо це безкоштовно, то - неякісно. Але я сподіваюся, що на наступні тренінги долучиться більше населення. Можливо, ми змінимо формат, але єдине я знаю точно «Школа Медіа» продовжить свою діяльність!»

До школи долучилося загалом 30 людей і найцікавіше є те, що вік був не важливим. Так, як наймолодшій учасниці було 6 років, а найстаршій - 60. Це є доказом того, що розвиватися потрібно завжди.
Перший день школи включав в себе тренінг зі сторітелінгу, спікером запрошена Даніель Янова - комунікаційний менеджер ВОПО «Джерело надії». Вона навчила учасників правильного написання історії про людину і дала завдання написати сторітелінг про незнайому людину, щоб закріпити знання.
«Якщо ми хочемо впливати на зміни у суспільстві - ми маємо робити багато, в тому числі і писати», - зауважила наступна лекторка Валентина Ткачук, яка є засновницею ГО «Територія мам». Виступила тренер з темою «Як писати влучні тексти». Цікавим є те, що на інших лекція Валентина залишилась та дізнавалася щось нове.
«Вінниця - це місто реклами», - перше, що сказала Ангеліна Власюк - SMM-спеціалістка, дівчина приїхала зі Львова спеціально на участь у школі. Вона інтенсивно працювала з учасниками «Школи Медіа» усі два дні та розвіяла основний стереотип, що SMM - це легко. Насправді, маркетинг у соціальних мережах це важка робота, яка забирає купу часу і саме про це вона розповідала. На воркшопі, учасники складали стратегії SMM громадського проекту і перепевнилися в тому, що це не так легко, як здається.
Останній спікер першого дня Наталія Афанасьєва - головний редактор щотижневика RIA та сайту «20 хвилин» розповіла про те, як доносити інформацію громадським організаціям до ЗМІ, щоб зацікавити редакцію.
Наступного дня на учасників чекали воркшопи з опрацьованих лекцій та тренінг з медіа-нетворкінгу. Про те, що це таке і як створити імідж своєї організації розказав Максим Студілко - директор з розвитку ВОПО «Джерело надії».

Учасники проекту вважають захід дуже продуктивним і вже готові йти на наступну «Школу Медіа», а деякі вже мають бажання долучитися до громадських організацій.
«Я в першу чергу сюди прийшла, щоб познайомитися з новими людьми та не деградувати на вихідні. Дізналася, що це організовує СБВ, і вже навіть думаю сама записатися до них в організацію. Вважаю, що це чудовий захід. Такі проекти потрібно проводити принаймні раз на місяць, щоб не втрачати ентузіазм населення. Думаю, що отримані вміння ми будемо надалі використовувати в житті і я б залюбки долучилася до наступної «Школи Медіа» чи подібних тренінгів»,- Вікторія, учасниця проекту.